Wednesday, March 20, 2013

FB itu penyakit?

Assalamualaikum

Insya-Allah, bagi menjadikan masa saya ini muntij dan dapat menfokuskan amal-amal saya, saya akan lebih banyak berkongsi dalam Twitter (@profhussaini) dan Blog ini sahaja.

Sebarang lintasan & perkongsian ringkas akan dibuat di Twitter.

Dan sebarang perkongsian yang berbentuk penulisan yang lebih proper akan dibuat di Blog ini.

FB hanya tempat utk sharing penulisan terbaru di Blog dan medium untuk chatting sahaja. Sepatutnya saya deactivate terus FB, tapi banyak pula pergantungan saya kepadanya (Allah as-somad) dengan menghubungkan saya dengan kenalan-kenalan saya.

Kalau anda cuba utk tag dan ajak saya like, komen dalam FB, anda akan kecewa. Saya ingin menjadi manusia. Tidak mahu 'bersosial' di alam maya sahaja.

Ia juga memberi ruang kepada saya untuk kembali menulis di blog, ruang yang banyak melatih saya menjadi penulis yang lebih proper.

Ok itu sahaja. Nantikan penulisan dari masa ke masa. Moga dapat jadi best macam dulu-dulu.


Abu Khalid,
Kuli Dakwah.

No comments:

[Blog Archieve]

[Ahlan Bina]