Friday, February 1, 2013

Oh, rupa-rupanya aku ada blog!

Oh, rupa-rupanya aku masih ada blog. Dan aku masih ingat passwordnya.

Kita sambung penulisan di blogspot boleh? Harap-harapnya blogspot masih sudi menerima ana menulis di sini. Iya lah, dah bersawang lagi berkulat blog ini. Huk huk.

Ok, batuk dari Gaza tak hilang lagi. Takpe, kita buang juga sawang-sawang ni.

Kerja. Kerja. Kerja.

Wordpress tu leceh lah. Tapi kalau ntum nak tengok hasil kerja masa ana buntu dahulu, silakanlah ke sana.


Moga terus istiqamah.

3 comments:

Malus domestica said...

horey :) moge trus istiqamah akh

Muhammad Hussaini Khairudin said...

Ana masih menunggu buku dari Indonesia. Nyum nyum

Lakaran MusimBunga said...

sila2...

[Blog Archieve]

[Ahlan Bina]